Didžioji dalis gedimų nutinka dėl netinkamos arba nereguliarios priežiūros.
Pristatome straipsnių ciklą, apie pagrindinius automobilių priežiūros ypatumus bei kitas automobilių industrijos aktualijas.
Didžioji dalis gedimų nutinka dėl netinkamos arba nereguliarios priežiūros.
Pristatome straipsnių ciklą, apie pagrindinius automobilių priežiūros ypatumus bei kitas automobilių industrijos aktualijas.
Šie palyginti rezultatai suteikia galimybe sudaryti vartotojo profilį ir pagal jį pateikti vartotojams rekomendacijas, koks automobilis jam tinka labiausiai – hibridas, elektrinis ar su vidaus degimo varikliu.
Mercedes-benz nenustoja dirbti ties naujomis technologijomis, kurios priartina automobilius prie autonominio vairavimo funkcionalumo realizacijos
Nors daugumos automobilių pagrindinė varomoji jėga yra kuras, tačiau ir elektra variklyje vaidina ne ką mažesnį vaidmenį. Vien užvedimui yra reikalinga energija, kurią automobilis gauna iš akumuliatoriaus, o tuo nesunkiai galime įsitikinti šaltomis žiemomis arba, netyčia, palikę įjungtas šviesas, kas išsekina akumuliatorių ir tuomet jau automobilį natūraliai užvesti – praktiškai – neįmanoma.
Nemažai daliai žmonių automobilis asocijuojasi su vienu ir bene pagrindi jo skysčiu – kuru, nesvarbu ar tai dyzelinas, ar benzinas ar dar kita kuro rūšis. Tačiau vairuojantys žino, kad į automobilius reikia pilti kur kas daugiau skysčių.
Dauguma mūsų automobilį plauna pakankamai dažnai, ypač jeigu ant jo atsiranda matomo purvo, bet ar taip pat atsakingai žiūrime į švarą automobilio viduje? Dažnas vairuotojas prisipažįsta, jog ne tik tam neskiria daug dėmesio, tačiau netgi nesusimąsto, kad reikėtų tuo pasirūpinti. O jeigu ir susimąsto, tai tik tuomet, kai jau viduje esantys nešvarumai tampa labai akivaizdūs.